kenia2014 - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van margafrank haaring - WaarBenJij.nu kenia2014 - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van margafrank haaring - WaarBenJij.nu

kenia2014

Door: marga en frank

Blijf op de hoogte en volg margafrank

17 Januari 2014 | Kenia, Nairobi

Hallo allemaal, het is nu gelukt om op deze site te komen. Mailtje over de eerste dagen hebben jullie nu een verslag van de 17 jan. Voor diegene die het niet heeft gelezen, maar tot nu toe gaat alles goed, hele mooie hotels en ook lekker eten. Wij hebben de big five gezien. Geweldig. Maak elke dag lange dagen metde bus. Vandaag aangekomen bij lake nakuru hele leuke lodge met apen in de tuin. Vanmiddag gamedrive gehad en de laatste 2 van de big five gezien nl leeuwen en neushoorn. De andere drie, luipaard, olifanten, buffels hadden we al eerder gezien. Morgen een hele rit voor de boeg naar masai mara, daar blijven wij 2 dagen.

Groetjes van ons allemaal

• 17 Januari 2014 - 19:23

Debbie:

Hoi hoi
    Het klinkt weer allemaal super. Ook leuk dat jullie de big five al hebben gespot..
    Ben nu al reuze benieuwd naar de foto's..
    Nog heel veel plezier en een dikke kus voor iedereen xxxx

• 18 Januari 2014 - 14:12

G.Lommerse:

Fijn dat alles goed gaat, jullie hebben al heel wat gezien en meegemaakt. Was het leuk om met de inlanders te dansen Yoka ? ik ben benieuwd naar de beelden daarvan en natuurlijk ook naar de foto's van de Big Five.Geniet er maar van en maak veel plezier, liefs, Gerry